Ei ole oikein ehtinyt kirjoittamaan tänne mitään, kun menee aika google+ tilin kanssa ensin tappeluksi, kun jouduin palauttamaan koneen tehads asetuksiin ja aloitin alusta taas rakentamaan kaikkea kunnes huomasin, että google+ oli kadonnut ja tietty sen mukana youtube kanavani!!!! MITEN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA??? Vuosia oli jo ennen goole+ kanava olemassa ja silloin kuuluin rebornbaby yhteisöön ja tei paljon videoita ja omasta pikkupuutarhastani lähinnä diaesityksiä eli videoita oli paljon ja osan olin myös lähettänyt omaan sähköpostiini, jos vaikka ne jotenkin katoaisi, niin ainakin osa olisi tallella!! Eivät onneksi olleet kadonneet joten kävin entisellä tililläni ja otin soittolista kerrallaan ja siirsin nykyiseen kanavaani mikä helpotus kaikki on tallella, mutta homma on vielä kesken.Kaikki videot jotka olen itse tehnyt kuuluvat minulle!!! Aikoinaan, kun google+ tuli ja alkoi pakottaa ottamaan google+ tilin ja sinne menisi kaikki tieto ja sisältö eikä porukat tykänneet siitä yhtään  joten moni lopetti homman siihen ja en tajunnut silloin, miksi monet kanavat jäivät sisältöineen yksinään olemaan, kun en tajunnut miksi, no nyt tajuan, kun olen itse samassa tilanteessa En enää omista kanavaani, vaan siellä se on kaikkine päivineen ja onneksi voin kopioida ainakin omat työni mihin meni paljon aikaa koota kaikki taas jep, mutta siitäkin toipuu ajan kanssa!!! Sitä en myöskään käsitä, että microsoft on ottanut oikeudekseen kyylätä mun ja kaikkien muidenkin kirjoituksia sekä myös kajota niihin haluamallaan tavalla esim poistaa niitä tai kirjoittaa itse sinne, onko tuo nyt ihan laillistakaan ei ole yksityisyyttä!!